Nerviosisme i caos amb la compra d'entrades per a la final de Copa del Rei
El procés per a la compra de les entrades per a la final de la Copa del Rei no ha sigut l'esperat. Molts abonats amb possibilitat de comprar una o diverses localitats s'han queixat pels problemes que la pàgina web de compra estava donant.
El València ha venut quasi la totalitat de les entrades que ha posat a la venda. Vora 800 abonats s'han quedat sense entrada i es confirma que la zona ocupada per l'equip de Mestalla s'omplirà a La Cartuja.
No obstant això, en el procés de compra s'han pogut detectar diversos problemes. D'una banda, al principi la pàgina s'ha col·lapsat, fet pel qual, en accedir a aquesta posava que el portal estava "en manteniment" juntament amb l'escut del València CF.
El segon problema a l'hora d'accedir les entrades ha arribat amb l'intent de comprar un tipus o un altre d'aquesta, ja que, molt possiblement, la gran quantitat de gent que estava en línia en el mateix moment feia que s'activaren i es desactivaren algunes opcions segons el moment en el qual entraven.
L'altra gran qüestió que ha sorgit amb les entrades és el fet que quan demanaves l'opció de poder comprar dues o més entrades i que aquestes estigueren juntes, la mateixa pàgina web era la que t'oferia seients individuals en files separades. Aquesta situació ha provocat les queixes de molts usuaris que hi acudiran amb menors que no poden quedar-se sols.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
Avís taronja a l'interior de Castelló per ratxes de més de 100 km/h
-
Revertixen la parada cardíaca d'un operari atrapat mentre podava una palmera