Torna la Copa del Rei
Nou equips valencians participaran en esta edició
Torna la Copa del Rei. La competició del KO comença este dimarts amb la primera ronda, en què hi haurà nou equips valencians que lluiten per accedir a les eliminatòries finals.
Els primers partits seran este dimarts. El Roda, equip adherit a la disciplina del Villarreal, jugarà contra el Granada i el València s'enfrontarà al Maracena, d'eixa localitat de la província de Granada. Els dos partits es disputaran a les 20:00 hores.
Dimecres serà el torn d'altres quatre equips valencians. Primer, l'Elx disputarà a les 19:00 hores l'eliminatòria contra Los Garres, equip de la pedania murciana del mateix nom. Una hora després, el Torrent rebrà al seu estadi el Juventud de Torremolinos.
A les 21:00 hores jugaran el Ciudad de Lucena contra el Villarreal i el CD Eldense contra el Jaén.
Dijous vorem l'únic duel entre dos equips de la Comunitat Valenciana en esta ronda. Serà amb el partit entre l'Orihuela i el Llevant, a l'estadi de l’equip de menor categoria.
L'últim equip valencià que entrarà en competició serà el Castelló, que també jugarà dijous, a casa del CA Antoniano, de la localitat sevillana de Lebrija, a les 21:00 hores.
Més llegit
-
La Diputació de València acusa Josep Maria Àngel d'estafa per falsificar un títol universitari
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
El calendari laboral del 2026 inclourà nou festius comuns a Espanya
-
Tensió a les portes de la Facultat de Filologia de València per la convocatòria de l'ultra Vito Quiles
-
À Punt programa este dimecres un especial de 17 hores en directe per a retre homenatge a les víctimes en el 1r aniversari de la dana
-
Càritas agraïx al voluntariat l’entrega durant la dana amb el documental 'Después del agua'