Lomónaco i Lemar reforcen l’Elx sobre la botzina del mercat
El central argentí arriba traspassat d’Independiente i el francés, cedit per l’Atlètic de Madrid
L’Elx ha accelerat en l’últim dia de mercat amb dos reforços de pes. Kevin Lomónaco i Thomas Lemar arriben al Martínez Valero per a reforçar la defensa i el mig del camp, respectivament.
Lomónaco, de 24 anys, arriba traspassat de l'Independiente i ha firmat fins a juny del 2030. El central argentí destaca per la seua intensitat, velocitat i contundència en els duels. La incorporació servix per a cobrir l’eixida de David Affengruber, que serà nou jugador del Fulham d’Arbeloa.
Lemar, per la seua banda, arriba cedit per l’Atlètic de Madrid. El francés, de 30 anys, aporta experiència al màxim nivell després d’haver disputat 186 partits amb el conjunt matalasser. Internacional amb França i campió del món el 2018, és un futbolista amb qualitat per a l’última passada i capacitat per a actuar en diferents posicions del mig del camp i l’atac.
Les incorporacions permeten a l’Elx reforçar dues zones importants de la plantilla abans d’afrontar una nova temporada en Primera Divisió. Estes dos incorporacions se sumen a les dels laterals Roy Revivo i Rubén Sánchez, que també han arribat en este últim dia de mercat.
Més llegit
-
Obliden un xiquet en una gasolinera de Càceres i se n'adonen 140 quilòmetres després
-
Un informe de la Policia situaria el Marroc darrere de l'entrada massiva a Ceuta i Marlaska exigix explicacions al director del cos
-
À Punt tanca el millor estiu dels últims quatre anys
-
La jutgessa eleva a 232 les víctimes mortals de la dana en incloure una veïna de Guadassuar
-
Declaren com a imputats dos mestres del col·legi El Vedat de Torrent per suposada agressió sexual
-
La Federació Valenciana de Municipis i Províncies sobre Ceuta: “Els alcaldes, independentment del color, han d'estar al costat del poble”