Punt de fe a Tenerife (1-1)
Un gol de Sory Kaba en el minut 90 rescata un punt per a l'Elx, que se situa en zona de play-off d'ascens
L'Elx ha sumat un punt molt valuós en la visita a l'Heliodoro Rodríguez López, després d'empatar 1-1 contra el Tenerife. El partit ha estat marcat per la més que dubtosa expulsió de Nico Fernández Mercau en l'equador de la primera part, però Sory Kaba, ja en el minut 90, ha rescatat un empat que situa els franjaverds en la zona de play-off d'ascens.
Els d'Eder Sarabia han tingut el control del partit en els primers minuts, però no han aconseguit arribar amb perill a la porteria que defén Tomeu Nadal. Però tres minuts fatídics han canviat el signe del duel. L'àrbitre ha expulsat Nico Fernández Mercau per doble groga i ha condicionat la resta del partit per una decisió més que controvertida —sobretot— per la segona targeta. En els primers minuts d'inferioritat franjaverda ha arribat la millor ocasió del duel, en una gran combinació entre Josan i Agustín Álvarez: només el pal ha evitat el gol il·licità. I pràcticament en l'acció posterior ha arribat la diana local, en una acció d'estratègia culminada per Diarra.
En la represa, Sarabia ha mogut la banqueta per a tractar de canviar el guió del duel, però el ben cert és que l'Elx a penes ha tingut ocasions clares de gol. Els canaris s'han quedat també amb un jugador menys en el minut 83 per l'expulsió de Mellot, i això ha esperonat els franjaverds. De fet, Sory Kaba ha aconseguit l'empat, i fins i tot hauria pogut arribar el segon ja en el temps afegit. Amb este resultat, els il·licitans encadenen tres jornades sense perdre i s'asseguren acabar la jornada entre els sis primers classificats.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres