La Superlliga fa aigua i el City es retira
El Manchester City és el primer equip que abandona el projecte de la Superlliga. El Chelsea també estudia deixar la futura competició
La Superlliga impulsada pel president del Reial Madrid, Florentino Pérez, pot tindre les hores comptades. El Manchester City ha fet oficial que abandona el projecte de la Superlliga. Segons alguns mitjans de comunicació anglesos, el Chelsea també està estudiant deixar la futura competició.
El mateix entrenador del City, Pep Guardiola, afirmava: "L'esport deixa de ser esport quan no existeix la relació entre l'esforç i l'èxit, l'esforç i la recompensa", en clara al·lusió a la manera de classificar-se per a jugar la Superlliga.
La reacció de l'afició anglesa ha sigut clau. Aquesta mateixa vesprada els seguidors del Chelsea no han deixat passar l'autobús del seu equip per a jugar el partit de la Premier fins que el club no s'ha compromés a abandonar la nova competició.
També el Barcelona està replantejant-se'n la participació i la seua entrada haurà de ser aprovada en l'assemblea de socis.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja