Sagreras sobre la reunió amb Sean Bai: "Açò no canvia en dos dies"
El president de l'Agrupació de Penyes ha demanat gestos concrets a la directiva del club
El nou director general del València CF, Sean Bai, i el president de l'Agrupació de Penyes, Fede Sagreras, s'han reunit aquest dilluns en un intent d'acostar postures i restablir les relacions entre club i penyes.
En eixe sentit, Sagreras ha explicat a les càmeres d'À Punt Mèdia, que Bai ha estat molt atent a totes les seues peticions i que ha tractat de buscar solucions.
Sagreras ens ha dit que li ha demanat gestos concrets per part del club, com ara, demanar a ambaixadors que acudisquen a actes de les penyes o la possibilitat de mantenir una reunió amb els capitans i l'entrenador abans que comence la temporada per poder insuflar-los ànims.
A pesar de la bona predisposició de Bai, Sagreras també ha volgut ser clar amb el directiu i li ha explicat que aquesta situació i mala relació no es canvia en dos dies, ni en dues setmanes, i que no pot esperar que, tot d'una, arribe un dia a Mestalla i no se senten els crits de "Lim, ves-te'n".
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló