Rodri Hernández fitxa per l'Atlètic de Madrid
El migcampista de 21 anys torna al club en què va jugar des de 2007 a 2013.
L'Atlètic de Madrid ha confirmat el fitxatge del fins ara jugador del Vila-real Rodrigo Hernández. Els dos clubs han arribat a un acord pel traspàs del futbolista, que serà jugador matalasser des de l'1 de juliol i signarà un contracte que el lligarà als madrilenys les cinc pròximes temporades.
Rodri va arribar al Vila-real l'any 2013 i va debutar amb el primer equip a finals de 2015 en un partit de Copa del Rei contra l'Osca.
La temporada 2016-2017 es va incorporar a la disciplina del primer equip i aquesta campanya s'ha consolidat com a titular.
De fet, la gran tasca que ha dut a terme li va permetre debutar amb la selecció espanyola el març passat. A més, Rodri ha estat recentment convocat per Lopetegui per a treballar amb la roja en la primera fase de preparació per al Mundial.
El futbolista s'acomiadarà del club en què ha jugat els últims cincs anys i de la seua afició aquest divendres.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
La rebel·lió dels joves no és suficient
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre