Renovarà Baraja amb el València?
El club aposta per la seua continuïtat, però ell no ho té clar
La continuïtat o no de Baraja a la banqueta del València és ara mateix el gran dilema en el club de Mestalla. En el club aposten per la renovació, però el tècnic no ho té clar. El Pipo té condicions i una de les principals és que, abans de confirmar la renovació el club, explique públicament el projecte esportiu de Meriton per a la pròxima campanya.
El tècnic vol que l'afició sàpiga des del principi si el València lluitarà per la permanència, per la zona Meriton o per Europa. Baraja vol que el club explique si hi ha diners o no per a fitxar a l'estiu. Vol, en definitiva, que no es repetisca amb ell la història de Gracia, Bordalás o Gattuso.
La història en què l'entrenador i l'afició se senten enganyats per unes falses promeses de Singapur que mai acaben de complir-se. La història que ha portat el València de guanyar títols a salvar-se en l'última jornada.
De moment, els agents dels jugadors esperen que Layhoon, Solís i Corona els confirmen una reunió que s'ha de produir en els pròxims dies. Aquest dimecres Baraja torna de Sevilla, on estarà en l'homenatge a Joaquín i la reunió no hauria de fer-se esperar.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
Dia ventós al nord, nuvolositat i possibles ruixats febles