Raúl Albiol renova amb el Vila-real fins a 2023
Aquesta renovació permetrà al central de Vilamarxant completar una sèrie de vint temporades com a professional
El central internacional Raúl Albiol ha renovat el seu contracte amb el Vila-real, que concloïa al final d'aquesta temporada, fins a la conclusió de la campanya 2022-2023.
Tant el club amb el jugador han deixat oberta la possibilitat d'ampliar anualment la seua vinculació a partir d'aleshores en funció del rendiment del jugador i del que consideren les dues parts.
Albiol, de 36 anys, ha jugat amb assiduïtat amb tots els entrenadors que ha tingut en el club, amb el qual ja acumula un total de 98 partits de competició, 47 d'ells des de l'arribada de Unai Emery a la banqueta de l'equip.
20 anys com a professional
Aquesta renovació permetrà al defensor de Vilamarxant (Camp de Turia) completar una sèrie de vint temporades com a professional, després d'haver debutat en la campanya 2003-2004 en la qual va disputar dos partits de Lliga amb el València, que al remat la va guanyar.
A partir d'ací, el defensor ha militat una temporada al Getafe, quatre en el València, quatre més en el Reial Madrid i sis en el Nàpols, a les quals s'afegiran les quatre que completarà en el Vila-real fins que acabe aquest contracte.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària