Raúl Albiol: "Hem de fer la millor actuació individual de la nostra carrera"
El defensa del Vila-real ha concedit una entrevista en exclusiva a les càmeres d'À Punt Mèdia
El Vila-real juga aquest dimarts un altre partit per a la història. Un duel en què tractarà de remuntar el 2-0 d'Anfield, contra un equip considerat dels millors d'Europa i del món.
Per això, aprofitant aquest cita tan important, hem entrevistat, en exclusiva, el defensa del club groguet, Raúl Albiol.
Albiol ha assegurat que per a remuntar, cadascú ha de fer "la millor actuació individual de la seua carrera". El defensa de Vilamarxant sap que s'ha de tindre "una mentalitat de creure que es pot" i que "una diferència de dos gols tampoc és tan complicada".
No obstant això, sap que el Liverpool és dels equips que millor està ara mateix, sinó el millor, i que per al Vila-real és tot un repte enfrontar-se a aquest combinat.
Sobre el partit que s'ha de fer, el defensa ha explicat que no s'han de tornar bojos i que s'ha de treballar el partit de manera intel·ligent i aprofitant les opcions que els puga oferir l'enfrontament. Una passa per l'estat de forma de Gerard Moreno, de qui Albiol ha dit que és el seu "Benzema" particular i que jugadors de dalt com ell són els que marquen la diferència.
Més llegit
-
Ford fixa tres jornades de parada total en abril i maig
-
Els preus a Espanya es disparen al 3,3% per la pujada dels carburants després d'esclatar la guerra al Pròxim Orient
-
Les organitzacions agràries denuncien Lidl i Carrefour per una suposada venda a pèrdues d'arròs
-
Diumenge de Rams, precaució amb el vent. Cap de setmana assolellat
-
Tres fills, 35 anys i sense antecedents polítics: Torrent rescata de l’oblit una de les 19 dones afusellades pel franquisme
-
Noelia Castillo rep l'eutanàsia després de vint mesos d'espera
Més vist
Més escoltat
-
26.03.2026 | Noelia Llorens “Titana” ens avança els detalls del seu nou disc
-
26.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
27.03.2026 | Les notícies del migdia
-
27.03.2026 | Les notícies del matí
-
27.03.2026 | Cadena de valor | L’IPC es dispara al 3,3%
-
26.03.2026 | "Músiques emergents", amb Arturo Orrico | Karlos Nao