Quines eixides s'esperen en el Vila-real?
Morales i els cedits són les úniques assegurades a l'espera d'altres jugadors que podrien desvincular-se de l'entitat grogueta
Dels 9 jugadors que acaben contracte amb el Vila-real, Morales, amb el seu probable retorn al Llevant, és l'eixida més clara.
Alberto Moreno, Coquelin o Capoué, amb una participació intermitent, formen part de la llista de veterans que podrien entrar en el pla de rejoveniment de la plantilla. Cas a banda, Raúl Albiol, amb 38 anys, ha jugat sempre que ha estat disponible amb Marcelino. Aval per a la continuïtat una temporada més, que sembla aparaulada.
Un altre il·lustre com Reina, amb 41 anys, podria defendre la porteria grogueta per última volta dissabte contra l'Osasuna, si així ho considera Marcelino.
Decisió que també pot afectar Manu Trigueros, el jugador amb més partits de la història del club.
Tot i tindre contracte podria dir adeu a El Sadar després d'una campanya amb només 13 partits.
Bertrand Traoré, Guedes i Mosquera arribaren en el mercat d'hivern i acaben la seua vinculació. Traoré queda lliure, però la seua continuïtat està en l'aire. La fi de les cessions de Guedes i Mosquera deixen l'interrogant obert a l'espera de la negociació amb el Wolverhampton.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps