Directes
Ara en la televisió
ESPECIAL ENTREVISTA JUANFRAN PÉREZ LLORCA
Pròximes emissions
21:00
À PUNT NOTÍCIES NIT
21:00
CONTRÀPUNT
Esports

Els quarts de final de la Lliga de les Nacions apunten a Mestalla

El president de l'RFEF, Rafael Louzán, ha dit que seria un bon comiat per a l'estadi valencianista

Els jugadors d'Espanya i dels Països Baixos, en el partit disputat a Mestalla el març del 2025 / Irina R. Hipolito (Europa Press)

El president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Rafael Louzán, ha dit en la seua visita a València que proposarà que l'Estadi de Mestalla aculla el partit de la selecció espanyola dels quarts de final de la Lliga de les Nacions, que s'ha de disputar del 25 al 29 de març. Segons ha explicat, seria "un bonic comiat" a un estadi que li ha donat moltes alegries a Espanya.

Mestalla ja va acollir el partit de tornada dels quarts de final contra els Països Baixos de la passada edició de la Lliga de les Nacions. I ara seria la seu d'un últim partit d'Espanya, en la temporada del comiat d'un camp centenari. L'equip entrenat per Luis de la Fuente ja té certificada la classificació per a esta ronda, però ara ha de lluitar en els dos partits que queden pel primer lloc del grup C. Si finalment l'aconsegueix, el partit a València seria el de tornada i, per tant, el decisiu per a confirmar el pas a les semifinals.

Els tècnics de la FIFA vsitaran el nou Mestalla

Louzán també ha avançat que els tècnics de la FIFA visitaran el nou Mestalla per a comprovar l'evolució de les obres amb la vista posada en el Mundial 2030. El nou estadi del València CF hauria de ser una de les seus de la gran cita del futbol mundial, després de l'unificació de les candidatures d'Euskadi i la renúncia de la Corunya.

El president de l'RFEF també ha explicat que estan treballant en el nou camp de futbol de Paiporta, que va quedar greument afectat per la dana d'octubre de 2024. La Federació treballa sense pressa i amb un pressupost de dos milions d'euros construir una instal·lació adequada.

Louzán ha vingut a València juntament amb el seleccionador espanyol, Luis de la Fuente, per a visitar el mural dedicat a la selecció espanyola al barri de Montolivet. L'obra, realitzada per l'artista Alberto León, ocupa la façana del Centre Municipal d'Activitats per a Persones Majors, a la plaça Vicente Alcober Coloma. De la Fuente ha explicat que Mestalla és especial per a ell perquè va debutar en Primera Divisió allí, i que li encantaria que el partit de quarts de final de la Lliga de les Nacions es dispute a l'estadi valencianista.

També et pot interessar