Primera setmana de Copa del Rei de la temporada
Fins a nou equips valencians participen en la primera eliminatòria del torneig del KO
Torna la Copa del Rei. Ho fa amb una primera ronda amb més de 100 equips participants, nou dels quals són valencians. Una nova edició del torneig del KO a través del qual els equips tractaran de passar rondes fins a la final que se celebrarà a l'abril.
En total, els nostres jugaran huit partits repartits entre dimarts, dimecres i dijous.
En la primera jornada, este dimarts, l'Elx visitarà el Pinatar a les 19:00 hores; el Castellonenc rebrà l'Almeria de Segona Divisió a les 19:45 hores; i el Villarreal visitarà el Manacor de les Illes Balears.
Dimecres serà el torn del Llevant que visitarà el Tarancón a les 19:00 hores; de l'Alcoià - Mallorca que es podrà seguir en directe per la televisió d'À Punt a partir de les 20:00 hores; i del Tavernes - València de les 21:00 hores, únic duel entre dos equips de la Comunitat Valenciana i que, a més, es jugarà a Mestalla on el València actuarà com a visitant.
Per a dijous quedaran únicament el duel entre l'Atlètic Balears i el CD Eldense a les 19:00 hores; i el Conquense - Castelló a les 20:00 hores a l'estadi de l'equip manxec.
Més llegit
-
El ‘bypass’ de València suma més de deu quilòmetres de retenció per un xoc de tres turismes a Loriguilla
-
Susana Camarero encapçalarà la llista del PP al Senat per València i continuarà com a vicepresidenta primera al Consell
-
L’accident d’autobús a Fogars de Montclús (Barcelona) deixa 83 ferits, set dels quals greus
-
Quatre detinguts a Alacant després d'un atac amb arma de foc que s'investiga com a delicte d'odi
-
Lula guanya les eleccions del Brasil en una remuntada inèdita, que Bolsonaro impugnarà
-
À Punt aconseguix retornar a una veïna d'Oliva unes fotografies familiars perdudes durant la dana Adam