La Primera Divisió femenina començarà el 10 de setembre
El Llevant, el Vila-real i el València ja saben quan començaran la temporada, que acabarà el 21 de maig de 2023
Els tres equips valencians de la Primera Divisió Femenina, el Llevant, el Vila-real i el València, començaran la temporada 2022/23 el cap de setmana del 10 i l'11 de setembre. L'última jornada de la Lliga se celebrarà entre el 20 i el 21 de maig de 2023.
Amb el calendari encara per sortejar, la competició es detindrà per Nadal el 18 de desembre, després de disputar-se la tretzena jornada, i tornarà el 8 de gener de 2023.
A més, la Copa de la Reina començarà el 19 de setembre amb la primera eliminatòria, que disputaran el Vila-real i el València. La primera ronda per al Llevant, els huitens de final, serà l'11 de gener, per haver acabat entre els huit primers classificats en la temporada anterior. La final a quatre d'aquest torneig tindrà lloc la setmana del 23 al 28 de maig de 2023.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura