El positiu de Busquets compromet els plans de la selecció
Luis Enrique podria deixar fora el jugador català i convocar-ne un altre en la seua posició
El positiu en coronavirus de Sergio Busquets ha modificat els plans de la selecció quan tan sols queden sis dies per a començar la seua participació en l'Eurocopa el pròxim dilluns 14 contra la selecció de Suècia.
El primer canvi ha sigut que el partit amistós que havia de disputar aquest dimarts contra Lituània s'ha modificat perquè el jugue la selecció sub-21 entrenada per Luis de la Fuente.
D'altra banda, Luis Enrique haurà de decidir si es queda amb el jugador, arriscant-se a la possibilitat que Busquets torne a donar positiu i s'haja de perdre més partits i a més sense poder comptar amb ell en els entrenaments.
A més, l'equip espanyol haurà ara de modificar el seu pla d'entrenament. Sessions individualitzades o xarrades telemàtiques són alguns dels contratemps amb que haurà de treballar Luis Enrique.
En eixe sentit, el problema del positiu de Busquets ha alçat un debat sobre el fet que la Federació Espanyola de Futbol, amb Luis Rubiales al capdavant, ja va demanar des de fa mesos que, al·legant que s'havia de participar en un torneig internacional, es vacunaren tots els jugadors i el cos tècnic de la selecció, com també serà el cas de l'expedició que participe en els Jocs Olímpics de Tòquio el pròxim mes de juliol.
Tot i que la resta de jugadors convocats per Luis Enrique sí que han passat els preceptius tests, hauran de seguir fent-se controls periòdics per tal d'assegurar que la resta estan en perfecte estat de salut per poder competir.
Salut Pública estudiarà vacunar la selecció
La comissió de salut pública estudiarà aquest dimarts la sol·licitud que va fer el Ministeri de Cultura i Esport divendres passat per vacunar els jugadors de la selecció espanyola de futbol. Demanen que s'actue de la mateixa manera que amb els esportistes espanyols que acudiran als Jocs Olímpics de Tòquio.
Més llegit
-
La UPV no retirarà el grafit que demana presó per al president Mazón
-
Una família colombiana estudia presentar una denúncia per l'abús policial patit a València
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
Jornada de llargues cues per a passar davant de la Mare de Déu dels Desemparats
-
Un aparatós accident acaba amb un camió que cau al barranc de Poio
-
La família d’un britànic trobat mort a Benidorm exigeix que s’investigue com un homicidi
-
Artistes valencians es deslliguen dels festivals que gestiona un fons proisraelià
-
Vox força una retallada de 700.000 euros a l’AVL perquè la vol “estrangular fins a la desaparició”
-
Sánchez pacta amb les víctimes un funeral laic i la participació en la comissió del Congrés en una reunió de tres hores
-
L’Aemet activa l’avís groc per tempestes este dijous i divendres a Alacant i València
Més vist
-
Cal registrar les gallines d'autoconsum per a evitar una sanció
-
Valencians al món | Saxònia
-
21.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
21.05.2025 | La via verda
-
21.05.2025 | Informatiu nit
-
Emergències | Capítol 9
-
21.05.2025 | Grada
-
21.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
21.05.2025 | A la saca
-
21.05.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Segona part
Més escoltat
-
21.05.2025 | Línia de fons
-
20.05.2025 | Retallades en les Escoles Oficials d’Idiomes
-
20.05.2025 | 90 minuts
-
21.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
20.05.2025 | “Protagonistes”, disseny i il·lustració amb consciència
-
21.05.2025 | 90 minuts
-
21.05.2025 | Andrés Barrios, un gran del flamenc híbrid, actua en el cicle Nits del Flamenco al Castell d’Alaquàs
-
20.05.2025 | Tertúlia d'actualitat
-
20.05.2025 | Queda't amb Mar | Mirar les estrelles
-
21.05.2025 | Tertúlia d'actualitat