Pogba, sancionat quatre anys per dopatge
El contraanàlisis ha ratificat els alts nivells de testosterona en el jugador en un control a l'agost
El migcampista francés de la Juventus de Torí, Paul Pogba, ha sigut sancionat amb quatre anys de suspensió per haver donat positiu en un test en testosterona el passat 20 d'agost en l'Udinese-Juventus, la qual cosa confirma la petició de la Fiscalia Antidopatge d'Itàlia (NADO).
El futbolista, campió del món en 2018 amb França, va tornar a donar positiu en la contraanàlisi, que se li va efectuar al setembre, i romania suspés cautelarment mentre la NADO investigava els fets.
A pesar que s'especulava que la defensa de Pogba, que compleix 31 anys i té contracte amb el conjunt torinés fins a juny de 2026, haguera aconseguit un acord per a evitar el procés, l'acceptació de la pena que demanava la fiscalia deixa en l'aire la carrera d'un futbolista que va tornar a Itàlia en 2022 procedent del Manchester United.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini