Piccini passa revisió mèdica amb el València
El lateral italià es posarà demà a les ordes de Marcelino a Suïssa.
El futbolista italià Cristiano Piccini serà el nou fitxatge del València CF. Arriba procedent de l'Sporting de Lisboa, i aquest matí ha passat la revisió mèdica abans de dirigir-se a les oficines del club per a firmar el contracte com a nou jugador dels de Mestalla.
El conjunt blanc-i-negre pagarà vora 8 milions d'euros pel lateral italià de 25 anys que ja té experiència a la Lliga. Va jugar en el Betis fa dos temporades i la passada campanya disputà la Champions amb l'equip portugués.
Amb este fitxatge, el València cobreix una de les posicions que Marcelino havia demanat reforçar a l'equip. La direcció esportiva del club continua treballant en l'arribada de Gameiro i, d'almenys, un futbolista ofensiu de banda esquerra. Tenen el portugués Guedes com a principal objectiu, encara que les condicions econòmiques estan complicant l'operació.
Piccini se suma així a Kondogbia, Racic i Diakhaby com a noves adquisions valencianistes per a la temporada 2018-2019. Està previst que demà es pose a les ordres del tècnic asturià i que s'incorpore a la pretemporada valencianista, que aquest dimarts viurà un nou partit amistós contra el Lausana suís.
Més llegit
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
Pluja, fang i vent de gregal
-
Un accident a l’A-7 a Paterna alentix el trànsit en sentit Castelló
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Setmana d'oratge inestable