Pep Serer: "L'afició es mereix un respecte i té dret a saber"
L'exjugador del València CF reflexiona sobre la realitat de Meriton.
L'exjugador del València, Pep Serer, ha reflexionat en À Punt Mèdia sobre la gestió de Meriton i la particular situació perquè passa l'equip. Qui va ser defensa valencianista durant els anys noranta ha parlat clar i ha qualificat la gestió actual d'"incorrecta, de falta de planificació i poc transparent".
Ha sigut especialment crític amb el tracte que es dona a l'afició i l'escut. "Molts no entenem el que està passant, i si jo, que treballe en aquest sector no ho entenc, m'imagine el que pensa l'afició", ha dit. També s'ha referit a la possibilitat de fitxar al gener per a pal·liar les deficiències actuals de la plantilla, però per al de Quart de les Valls "quan es fitxa al gener, és perquè les coses no s'han fet bé".
A més, ha afirmat que en aquesta finestra només es fitxen urgències: futbolistes que no juguen en els seus equips o que han estat lesionats.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
‘La bola negra’, de Javier Calvo i Javier Ambrossi, seleccionada per a representar Espanya en els pròxims Oscars
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
D'enviar un exemplar del Codi Penal a Múrcia a 190 milions de productes diaris: Amazon fa quinze anys a Espanya