Pau Torres, Carlos Soler i Ferran Torres, convocats per Luis Enrique per a la Nations League
Jugaran quatre partits entre el 2 i el 12 de juny
El seleccionador espanyol Luis Enrique ha convocat els jugadors valencians Pau Torres, Carlos Soler i Ferran Torres per a la pròxima convocatòria de la selecció per a disputar quatre partits de la Nations League entre el 2 i el 12 de juny.
La selecció jugarà el primer partit contra Portugal a l'estadi Benito Villamarín de Sevilla per a continuar aquesta ronda de partits a la República Txeca contra el combinat de l'est d'Europa el dia 5 de juny.
Quatre dies després, la selecció es desplaçarà a Suïssa on jugarà contra el combinat helvètic i finalitzarà la concentració després de jugar el quart partit la fase, de nou contra la República Txeca, a l'estadi malagueny de la Rosaleda.
La convocatòria completa del seleccionador ha sigut la següent:
Porteria: Unai Simón, Robert Sánchez i David Raya
Defensa: CésarAzpilicueta, Carvajal, Eric Garcia, Pau Torres, Aymeric Laporte, Iñigo Martínez, Jordi Alba i Marcos Alonso
Migcamp: SergioBusquets, Rodri, Thiago, Gavi, Carlos Soler, Koke i Marcos Llorente
Davantera: Morata, Raul de Tomás, Dani Olmo, Pablo Sarabia, Ansu Fati, Ferran Torres i Marco Asensio
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps
-
Dos morts i centenars de detinguts a França durant les celebracions per la victòria del PSG en la Champions