Pau i Ferran Torres no poden evitar la derrota de la ‘roja’ contra Ucraïna
La selecció espanyola domina el partit, però cau per la mínima amb un gol al minut 75 de Tsygankov. Els de Luis Enrique continuen líders del grup 4 de la Lliga de les Nacions.
Ucraïna sorprén la selecció espanyola en guanyar per la mínima amb un gol al minut 75 de Tsygankov. La roja ha dominat el partit, però sense materialitzar les múltiples oportunitats que ha tingut, sobretot, en la primera part.
Luis Enrique ha donat entrada des de l'inici a Pau Torres. El defensa del Villarreal ha tingut una destacada actuació, encara que no ha pogut evitar la ràpida jugada que ha finalitzat amb el gol local. En la segona part, ha entrat Ferran Torres, però el de Foios tampoc ha pogut fer res per a evitar la derrota.
Amb aquest resultat la selecció espanyola continua al capdavant del grup A de la Lliga de les Nacions. Ara bé, els dos pròxims partits seran decisius per a saber quin equip jugarà els plays-offs pel títol. El dia 14, la selecció viatja a Suïssa i el dia 17 rep Alemanya a l'estadi de La Cartuja de Sevilla.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detinguda una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal
-
Detenen el president de la Cambra de Comerç d'Alacant per presumpta corrupció