Paco Alcácer iguala Gaspar Rubio com a màxim golejador valencià de la selecció espanyola
Amb el gol del davanter de Torrent contra Anglaterra, Alcácer suma nou gols.
Tot i viure la selecció espanyola la primera derrota de l'era Luis Enrique i trencar una ratxa de 28 partits sense perdre, Paco Alcácer va ser el protagonista valencià del partit entre Espanya i Anglaterra que es va tancar amb el marcador de dos gols a tres.
El davanter de Torrent, que va entrar al terreny de joc al minut 57, aconseguia només un minut després de xafar la gespa del Sánchez Pizjuán marcar el primer gol del combinat nacional d'Espanya després d'enviar al fons de la xarxa un remat de cap a l'eixida d'un córner.
Amb aquest gol, Paco Alcácer iguala Gaspar Rubio, exjugador del Llevant UE, Reial Madrid i València entre altres equips, com a màxim golejador valencià amb la selecció espanyola absoluta amb nou gols.
El davanter de Torrent iguala així el jugador de Serra qui va vestir la camiseta d'Espanya en quatre ocasions i va anotar nou gols, dos d'ells precisament en la primera vegada que la selecció espanyola superava Anglaterra l'any 1929. En aquell partit disputat a Madrid, Espanya es va imposar per quatre gols a tres al conjunt de les illes britàniques i Rubio va marcar dos dels quatre gols locals.
Per la seua part, Paco Alcácer ha aconseguit nou gols en 15 partits disputats amb el combinat nacional espanyol absolut, encara que ha sigut l'última setmana en el partit amistós contra Gal·les dijous, quan va anotar dos gols, i en l'enfrontament contra Anglaterra dilluns quan, en només cinc dies i dos partits ha marcat tres gols.
Alcácer i Gaspar Rubio superen els huit gols d'Antonio Maceda i els set d'Asensi i Roberto Soldado.
El jugador torrentí del Borussia Dortmund, en ratxa golejadora des de la seua arribada al conjunt alemany, pot superar les xifres golejadores de Gaspar Rubio si el nou seleccionador espanyol continua comptant amb el jugador valencià en la pròxima convocatòria de la selecció espanyola el pròxim mes de novembre quan Espanya s'enfrontarà amb Croàcia i Bòsnia.
Més llegit
-
Mor d’un infart el tècnic d'Emergències que va validar el primer missatge ES-Alert durant el 29-O
-
La Generalitat impulsa una plataforma de bus ràpid entre València, Xirivella, Aldaia i Alaquàs
-
L'alcalde d'Almussafes admet contactes amb Ens Uneix i anuncia una querella contra Morant després de l'expedient del PSPV
-
Detenen tres xics de 14 i 15 anys per violar una companya de l'institut a València
-
Deu ferits en quatre accidents de trànsit a l’AP-7 entre Xilxes i Moncofa a causa de la boira
-
El colpista Antonio Tejero mor a Alzira el mateix dia que es desclassifiquen els documents del 23F
Més vist
Més escoltat
-
24.02.2026 | 90 minuts
-
25.02.2026 | 90 minuts
-
24.02.2026 | Cadena de valor | “EL VALOR DEL MARKETING MEDITERRANI”: MARKETING I EMPLEABILITAT
-
24.02.2026 | Carles Magraner presenta el seu nou treball discogràfic: 'San Francesco Giullare di Dio
-
24.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
25.02.2026 | Les notícies del matí