De la paciència a la rapidesa, així ha canviat la compra d'entrades per a la final
Canvien els mètodes, però el resultat és el mateix. També amb les noves tecnologies, els abonats del València han trobat molts problemes a l'hora de comprar les entrades de la final de la Copa. I com ha passat en altres ocasions, l'afició ha mostrat el seu malestar per no poder aconseguir el preat trofeu. Això sí, ara ho fan a través de les xarxes socials.
D'acampar enfront de les taquilles del Mestalla a ser el més espavilat davant l'ordinador. Ara es premia la rapidesa, abans, la paciència. Tot el món havia de fer cua, fins i tot l'ara president del xicotet accionista.
L'allau quan aquest dimarts es va obrir la taquilla virtual va ser el mateix. En a penes 40 minuts, les entrades volaren. I comprar les poques que encara hi queden, és missió quasi impossible. Com passava abans, només queda el rebuig.
Afortunadament, ara tenim Twitter. I els que només han pogut comprar entrades soltes estan intentant agrupar-se per les xarxes. Fins i tot han creat un grup de Telegram per a seure junts dins de La Cartuja.
Els que sí que ho han aconseguit podran arreplegar el tresor a partir de dilluns. Ara sí, a les taquilles del Mestalla.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
El Consell reforça les mesures contra la pesta porcina i ultima un decret sobre senglars
-
Ouviña torna amb victòria (83-66)
-
Controlat l'incendi forestal declarat a la zona de l'embassament de Guadalest