Osasuna-Llevant: duel directe per a escapar de la zona baixa
Serà estrena de lliga del nou tècnic granota, Álvaro Del Moral
El Llevant visita el Sadar amb la necessitat de canviar la dinàmica per a escapar de l'última posició de la taula de la mà del tàndem Álvaro Del Moral-Vicente Iborra, que dirigix a l'equip després de l'eixida de Julián Calero.
Davant es trobarà un equip que també està a la vora de descens i que espera tallar la falta de victòries per a no afonar-se en la zona baixa. L'equip de Alessio Lisci no aconseguix trobar la seua identitat sobre el camp i la falta de joc és evident.
Després de superar el Cieza en la Copa del Rei, el conjunt granota tractarà de posar fi a la ratxa de quatre derrotes consecutives que va provocar la destitució de Calero. Un bon resultat podria allargar la interinitat de Del Moral. En canvi, una entropessada deixaria a cinc punts de la zona de permanència en Primera Divisió.
El Llevant no podrà comptar per a este partit amb els lesionats Carlos Espí, Matías Moreno ni Unai Elgezabal. Del Moral intentarà recuperar Dela per al centre de la defensa, en cas contrari hauria de reconvertir Kervin Arriaga com a central.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana