Un partit a l'ombra del passat de l'Oriola
L'estadi de Barakaldo tindrà gran presència de l'equip del Baix Segura i estarà ple
L'Oriola busca repetir la proesa dels anys 90. Pot reviure un dels millors moments com va passar el maig del 1990 quan va guanyar a Los Arcos el Gandia i va pujar a Segona Divisió.
Ara,s'ha recuperat la il·lusió per un equip que ha anat de menys a més al llarg de la temporada. Dissabte, a Barakaldo, tenen la gran oportunitat.
Tot i això, el director general, Luis Vicente Mateo, que ha coordinat el futbol base del València i l'Espanyol, assegura que, passe el que passe, és tot un èxit el que han aconseguit.
Mateo assegura que l'equip està molt preparat per a patir contra el Barakaldo. El conjunt basc està molt mentalitzat per a pegar-li la volta a l'eliminatòria.
No obstant això, el conjunt del Baix Segura comptarà amb una gran presència d'aficionats en un camp de Lasesarre que s'espera que òmpliga les vora 6.000 localitats que té.
Recorden, el partit es podrà seguir a través de la televisió d'À Punt Mèdia, dissabte a partir de les 18:30 hores.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat