Oficial: Luis Enrique deixa de ser el seleccionador espanyol
La Federació ha anunciat la seua marxa i la intenció d'un canvi de projecte per a la selecció espanyola
Només faltava la confirmació i ja és oficial. La Federació Espanyola de Futbol ha anunciat que Luis Enrique deixa de ser seleccionador espanyol.
Segons ha anunciat la institució, la direcció esportiva ha traslladat al president la intenció d'arrancar un nou projecte "amb l'objectiu de continuar amb el creixement aconseguit en els últims anys".
La Federació ha destacat en el comunicat que el tècnic asturià ha assolit la consolidació d'un relleu generacional en la selecció i en el futbol espanyol.
Luis Enrique, que està en el càrrec des de 2018, ha classificat la selecció per a dos Final Four de la Lliga de les Nacions, va arribar fins a les semifinals de l'Eurocopa 2020 i, enguany, fins a huitens de final del Mundial de Qatar, on va caure, de manera sorprenent contra el Marroc en els penals.
La Federació ha desitjat la millor de les fortunes a Luis Enrique i al seu equip de treball en futurs projectes professionals.
Ara, la institució ja treballa en el substitut del tècnic asturià. Un dels millors situats per a cobrir el càrrec és Luis de la Fuente, actual seleccionador sub 21 i que coneix molt bé una gran part de l'actual plantilla de l'absoluta.
Més llegit
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Ecologistes en Acció atorga sis banderes negres a la costa valenciana
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
À Punt retransmetrà dimarts 24 de juny la primera correguda de bous en directe des de la Fira d’Alacant
-
Ferit un bebé de dos anys atropellat per un vehicle en un pas de zebra a Ontinyent