Les obres del nou Mestalla començaran el 10 de gener
L'empresa FCC Construcción serà l'encarregada de construir el nou estadi valencianista
El València CF ha confirmat que les obres del nou Mestalla començaran el divendres 10 de gener i ha anunciat que l'empresa FCC Construcción serà l'encarregada de construir el nou estadi. Per tant, es referma la data oficial que va anunciar la presidenta del club, Layhoon Chan en la junta d'accionistes.
En un comunicat, el club blanc-i-negre ha explicat que esta empresa ha sigut l'encarregada, entre altres, de la construcció de l'estadi Metropolitano, l'RCDE Stadium o la reforma del Santiago Bernabéu.
D'esta manera, les obres al nou estadi es reprendran després d'estar paralitzades durant quasi setze anys, des del 25 de febrer del 2009, i només dos dies abans del límit marcat per l'Ajuntament de València, establit el 12 de gener.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments