Nathan Saliba completa la plantilla del Villarreal
L'eixida de Kambwala es farà oficial entre dimarts i dimecres
El Villarreal no ha volgut esperar a les últimes hores del mercat per a tancar les operacions que tenia pendents. El club groguet ha arribat a un acord amb l’Anderlecht pel traspàs de Nathan Saliba, un migcentre canadenc de 22 anys pel qual pagarà quinze milions d’euros. El futbolista firmarà per les pròximes cinc temporades i està previst que aterre a la Plana en les pròximes hores per a incorporar-se demà als entrenaments amb els nous companys.
L’arribada de Saliba es va començar a forjar divendres, després de la conversa entre el tècnic, Iñigo Pérez, i el director de futbol del Villarreal, Miguel Ángel Tena. El canadenc és el migcentre que buscava l’entrenador per a completar la plantilla i reforçar una posició considerada prioritària.
Saliba va fer el salt al futbol europeu amb l’Anderlecht, després d’haver estat reconegut com el millor jugador jove del Canadà fa dos temporades. És un futbolista dinàmic i agressiu en la recuperació, qualitats que encaixen amb la proposta de pressió alta que vol implantar Iñigo Pérez. La seua capacitat per a recuperar en camp rival també li permet incorporar-se a l’atac i arribar a la frontal de l’àrea.
El nou fitxatge groguet no ocuparà plaça d’extracomunitari i coincidirà al Villarreal amb els compatriotes Tajon Buchanan i Tani Oluwaseyi.
Eixida de Kambwala
En el capítol d’eixides, la que pot quedar confirmada entre hui i demà és la de Kambwala al Como. L’operació apunta a una cessió amb opció de compra, en un acord en què el Manchester United mantindrà un percentatge sobre una futura venda.
Amb l’arribada de Nathan Saliba i la possible eixida de Kambwala, el Villarreal podria donar per tancat el mercat, a expenses que es produïsca alguna sorpresa d’última hora.
Més llegit
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
United Airlines connectarà València amb Nova York amb un vol directe a partir de juny del 2027
-
Un meteostunami o rissaga sorprén els banyistes de les platges de Santa Pola, Dénia i Xàbia
-
El govern reforma la llei d'asil i d'estrangeria després de la crisi migratòria a Ceuta