Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES NIT

Mor Lucien Muller, entrenador amb més partits del Castelló

Va ascendir l'equip a Primera l'any 72 i va ser l'entrenador de la final de Copa del 73

L'exentrenador del Castelló, Lucien Muller

Muller va dirigir el conjunt orellut en dos etapes. En la primera d'estes, des del 70 al 74, va aconseguir ascendir l'equip a la Primera Divisió en la temporada 71-72 i va quallar la millor participació del conjunt en la Copa en 1973 amb la seua històrica final disputada contra l'Athletic Club al Vicente Calderón amb marcador de 2-0 per als bascos.

En la segona etapa, Muller va tornar a fer-se amb el comandament de l'equip la temporada 90-91 per a intentar salvar l'equip del descens. No ho va aconseguir i va ser destituït la següent temporada, ja en Segona Divisió. Des d'eixe moment, Muller estava retirat de les banquetes.

Abans d'això, el francés va tindre una llarga carrera com a futbolista en què va militar en equips com el Reial Madrid o el Barcelona i diversos equips francesos. Com a entrenador, també va dirigir el Barcelona, el Mònaco o el Saragossa, entre d'altres.

També et pot interessar