Milers d'aficionats animaran l'Elx a l'arribada al Martínez Valero
L'alcalde ha fet una crida a la responsabilitat col·lectiva en època de pandèmia
L'Elx juga un partit vital aquest dissabte contra l'Athletic Club, en què es juguen la permanència en Primera Divisió un any més. No depenen d'ells, ja que l'Osca és l'equip que té ara la paella pel mànec.
No obstant això, els de Fran Escribá voldran fer força i pressionar amb una victòria per obligar els de Pacheta a véncer el València al seu camp.
Així, les penyes del club ja han començat a calfar l'ambient previ. De fet, han convocat milers d'aficionats amb el lema "Les banderes no es baixen" perquè acudisquen hores abans del partit als volts del Martínez Valero per animar a l'equip en arribar a l'estadi en el trajecte de 800 metres que el separen des de la rotonda de l'afició.
No obstant això, l'alcalde d'Elx, Carlos González Serna, ha demanat en un comunicat la importància d'observar totes les mesures de prevenció establides a l'hora de rebre l'equip i gaudir del partit. Està segur que l'afició tornarà a estar a l'altura de les circumstàncies.
Més llegit
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada