Com està el mercat de fitxatges del Vila-real?
L'equip pot tindre diverses altes i baixes en aquest període
Converses constants , quasi que diàries, entre Quique Setién i el director de futbol, Miguel Angel Tena. I és que el mercat d'hivern no passarà de llarg per al Vila-real. Les eixides seran clau per a possibles arribades.
D'una banda, l'interés de l'Everton per Danjuma està pendent de concretar-se en una oferta ferma que arribe als despatxos groguets.
Jackson és un altre dels jugadors susceptibles d'eixida cap a la Premier. El seu nom es va lligar fa unes setmanes a un interés poc generós del Southampton.
Coquelin, a pesar dels rumors sobre un possible retorn al València, continua a Vila-real. Setién ha parlat amb ell aquesta setmana per a jugar contra el Celta de Vigo i combatre les baixes groguetes.
To distés en la xarrada entre el tècnic i Albiol. Als seus 37 anys té un rendiment excel·lent. El contracte se li acaba al juny i el club es planteja renovar-lo per una temporada més.
Un altre cas és el d'Álex Baenna. La seua eclosió i efectivitat, màxim anotador amb 10 gols, pot acabar amb una millora del seu contracte que finalitza l'any 2025.
Denis Suárez ha firmat per tres temporades amb el Vila-real, on ja va estar cedit fa 7 temporades. La seua arribada, però, es preveu per al juny, quan expira la vinculació amb el Celta de Vigo.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura