María José Catalá: "La llicència d'obra del nou Mestalla estarà per al primer trimestre del 2024"
L'alcaldessa de València assegura que negociarà el conveni quan les obres estiguen ben iniciades
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha donat nous detalls sobre la possible futura represa de les obres del nou Mestalla. Catalá ha assegurat que el València CF està tractant de tindre una nova llicència d'obres i que estarà a punt durant el primer trimestre d'enguany. Així, el club podria iniciar unes obres que estan paralitzades des de fa quinze anys.
Catalá, a més, ha explicat que tornaran a començar la negociació del conveni de l'estadi, però sempre que hagen començat les obres i que estiguen en un "alt grau de desenvolupament".
Segons ha dit, en el conveni es fixarà "una planificació temporal de la finalització de les obres". Una data que, en cas de no complir-se, suposarà una multa per al club que haurà d'estar garantida a través d'un aval bancari.
Finalment, respecte al finançament de les obres, l'alcaldessa ha explicat que, com a mecanisme de control, també s'intentarà establir d'una forma o altra, que el València CF haja de comunicar a l'ens públic, d'on provenen els fons per a fer front a les obres.
Més llegit
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Arriba Benjamin
-
Troben a Manises un cadàver que podria ser un dels tres desapareguts en la dana fa un any
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
El Consorci d'Assegurances aprova la baixa definitiva dels cotxes desapareguts en la dana del 2024
-
Juan Roig (Mercadona): "El problema no és pagar molts impostos, sinó com es gestionen"
Més vist
Més escoltat
-
22.10.2025 | 90 minuts
-
22.10.2025 | Les notícies del matí
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés
-
21.10.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
22.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part