Marcial Pina: "Tant de bo l'Elx estiga sempre en Primera Divisió"
Un equip d'À Punt Mèdia ha parlat amb la llegenda del conjunt il·licità
L'Elx viu una situació tensa. Amb la permanència en joc, aquest dissabte reben el líder de la Lliga, l'Atlètic de Madrid. Per a analitzar la situació del club i aquest duel tan decisiu, un equip d'À Punt Mèdia ha portat al Martínez Valero una llegenda del club, Marcial Pina.
Pina va ser internacional amb la selecció i també va jugar en l'Atlètic de Madrid i el Barça. A més, va ser el protagonista de dos traspassos rècord, de l'Elx a l'Espanyol, i de l'equip perico al Barça que va abonar 17 milions de pessetes l'any 69 per fer-se amb el migcampista.
Com a entrenador va viure una etapa curta en l'Elx en la temporada 2000- 2001. Va salvar l'equip franjaverd del descens a Segona B en l'últim partit contra el Compostel·la.
Ara, amb el cor dividit per qui guanyarà la Lliga, Marcial vol, més que res, que l'Elx se salve i, de fet, que estiga "sempre en Primera Divisió".
Més llegit
-
Els cinc centres educatius valencians amb la millor nota mitjana de la PAU 2025: consulta quins són
-
El TRAM d'Alacant amplia el servei fins a les tres de la matinada per l'Entrada de Bandes
-
Israel mata noranta palestins i en fereix més de 600 en les últimes 48 hores a Gaza
-
El jutge suspén la citació d’Alvise del 20 de juny pels missatges contra la fiscal valenciana Susana Gisbert
-
Els treballadors protesten pel tancament de l'empresa de filatures Belda Llorens a Banyeres
-
Les fruites i hortalisses d'estiu, a preu d'or: estes són les que més han pujat
Més vist
Més escoltat
-
13.06.2025 | Línia de fons
-
13.06.2025 | Pepe García, Super Abuelos en el mundo
-
13.06.2025 | Queda't amb els nostres | ‘Dana: crónicas del barro del alumnado del IES Berenguer Dalmau’
-
14.06.2025 | Fora de cobertura
-
13.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
14.06.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana