Marcelino: "Si guanyem, donem un colp damunt de la taula"
El tècnic del Villarreal ha parlat abans del duel contra el Betis d'este dissabte
El Villarreal inicia la segona volta del campionat instal·lat en la tercera posició i molt a prop del segon, el Reial Madrid. Ho fa a Sevilla, a casa del Betis, un dels equips, que és un teòric rival directe.
En eixe sentit, el tècnic del Villarreal, Marcelino García Toral, ha parlat en la roda de premsa prèvia al duel de la importància. "Si guanyem el Betis, donem un colp damunt de la taula", ha dit tenint en compte que es distanciaria molt dels equips de darrere i aconseguiria posicionar-se molt a prop dels de dalt.
Marcelino ha lloat un equip com el Betis, de qui ha dit que només ha perdut els partits més difícils i que només es diferencia del submarí en haver empatat més partits que ells. Per això, sap que serà un partit molt igualat.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs