Mamardashvili sobre el seu futur en el València: "No ho sé, crec que sí que em quede"
El georgià ha passat proves mèdiques aquest dilluns
El València continua recuperant tots els seus efectius després de les vacances d'estiu. Aquest dilluns han sigut Mamardashvili i Almeida els que han passat la revisió mèdica i ja estan preparats per a iniciar els entrenaments. Això sí, encara no ho faran amb el grup, ja que no viatjaran a Suïssa i es reincorporaran quan tornen aquesta mateixa setmana.
A l'eixida de la revisió mèdica, el porter georgià ha atés els micros d'À Punt Mèdia. A la pregunta sobre si es quedarà aquesta temporada en el club, Mamardashvili ha assegurat que no ho sap, però que creu que sí que hi ha possibilitats. El porter ha estat com un dels principals candidats a eixir pel mercat amb què compta i per la necessitat del club de fer caixa per tal de reforçar altres parcel·les del camp.
Qui també ha atés els micros d'À Punt Mèdia ha sigut André Almeida. El portugués s'ha mostrat il·lusionat amb la temporada que comença. A més, ha parlat sobre el nou fitxatge, Pepelu, amb qui ja va coincidir en el Vitória de Guimarães i a qui considera el seu amic.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol