El Llevant trenca la mala ratxa
L'equip granota es retroba amb el triomf cinc jornades després i es manté tercer
La jornada 21 de la Lliga F ha deixat dues victòries i un empat per als equips valencians. El Llevant ha golejat el Betis per 7-0 per a mantindre's en el tercer lloc, i el València ha derrotat el Granada per 4-1 i s'allunya del descens. Per la seua banda, el Vila-real ha sumat un punt en la visita al Llevant Les Planes.
El Llevant es retroba amb el triomf
El Llevant ha trencat la mala ratxa. Després d'encadenar quatre jornades sense véncer, l'equip granota ha derrotat amb contundència el Betis (7-0). Alba Redondo, per partida doble, Antonia, Gabi Nunes i Estela Carbonell han sigut les golejadores llevantinistes. Aquest triomf permet a l'equip de José Luis Sánchez Vera continuar tercer, un lloc que li permetria jugar la fase prèvia de la Lliga de Campiones la temporada que ve.
El València s'allunya del descens
El València ha aconseguit una victòria important contra el Granada (4-1), que l'allunya a set punts de la zona de descens. Maca, Anita, Asun i Chacón han marcat els gols de l'equip de Jesús Oliva.
El Vila-real suma un punt
El Vila-real ha empatat 1-1 contra el Llevant Les Planes i es manté en la zona tranquil·la, amb una distància de sis punts sobre la zona de descens. McKenna ha inaugurat el marcador en els primers minuts de joc, però les catalanes han restablit la igualada en l'equador de la represa.
Més llegit
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
Nova manifestació a València un any després de la dana per a demanar la dimissió de Mazón
-
Rosalía presentarà en directe el seu nou àlbum, 'Lux', el 7 de novembre al Roig Arena de València
-
Consulta els carrers que estaran tallats este cap de setmana amb motiu de la Mitja Marató de València
-
Noves imatges del robatori al Louvre: així va ser la fugida dels lladres
-
Cap de setmana de canvi d'hora, per última vegada?