El Llevant trenca la mala ratxa contra el Rayo
El Llevant ha guanyat aquest dimecres per 4-2 al cuer de la Primera Divisió, el Rayo Vallecano, de manera que trenca la ratxa negativa de quatre partits sense obtindre triomf.
Silvia Lloris ha fet el primer gol en el minut 7 i el Llevant ha certificat el bon començament de partit amb un altre gol d'Erika Lombídez en el minut 20.
En el 33, Natasa Andonova ha ampliat la diferència en el minut 32, tot i que el Rayo ha tret l'orgull per a ajustar el marcador gràcies a la danesa Cecilie Struck en el 38.
Així i tot, Silvia Lloris ha marcat el gol del seu doblet en el temps extra del primer temps per a deixar el 4-1 al descans.
Ja en la segona part, el Llevant ha controlat el ritme de la resta del xoc, malgrat que Paula Fernández ha fet en el 76 el segon i definitiu 4-2.
Més llegit
-
Menopausa: com podem distingir entre una necessitat de salut i un reclam comercial?
-
Els bombers rescaten amb helicòpter un cavall atrapat dins d’un estany a Cullera
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública
-
Les vaques es convertixen en tallafocs naturals contra els incendis a Gata de Gorgos
-
Comença la campanya de la taronja, marcada per la baixa producció i els preus mínims
-
Els tancs de tempestes, una barrera subterrània contra les inundacions i la contaminació