Primera victòria en Segona (2-0)
L'equip granota marca els primers gols de la temporada i continua sense encaixar-ne cap
El Llevant ha aconseguit la primera victòria de la temporada en la tercera jornada, en la qual s'enfrontava al Ciutat de València a un Tenerife que tampoc havia sumat de tres en les dues primeres jornades.
Mehdi Nafti ha començat amb canvis en l'onze, amb quatre defenses i no cinc com en les dues primeres jornades i amb la primera titularitat del curs de José Campanya, que està en la casella d'eixida.
Álejandro Cantero, en el minut 34, ha marcat amb un fort xut el primer gol de l'equip granota en el seu retorn a la Segona Divisió, mentre que Shkodran Mustafi ha sigut l'autor del segon, en el minut 82, i a l'eixida d'un córner.
L'equip canari ha acabat amb deu jugadors per l'expulsió del seu capità, Aitor Sanz, per doble groga. El pròxim partit de l'equip de Nafti serà al Carlos Tartiere d'Oviedo el dilluns 5 de setembre, una data en què ja s'haurà tancat el mercat de fitxatges a Espanya.
Més llegit
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
-
Altea acull el rodatge de ‘Buitres’, protagonitzada per Clara Lago i Quim Gutiérrez
-
Guia per a seguir la Cremà de les Falles de 2026
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Els líders de la UE fan una crida a posar fi a la guerra del Pròxim Orient i a tornar a la via diplomàtica