El Llevant supera l'Stjarnan en el primer pas a la Champions (4-0)
Dissabte s'enfrontaran al vencedor de l'eliminatòria entre el Twente i l'Sturm Graz
El Llevant ha fet als Països Baixos el primer pas en el camí cap a la Lliga de Campions. Les de Sánchez Vera han guanyat 4-0 l'UMF Stjarnan islandés amb un hat-trick de Gabi Nunes i un gol d'Alba Redondo.
L'equip granota està disputant a la ciutat neerlandesa d'Enschede una final a quatre que haurà de guanyar per a passar a la següent ronda de la fase prèvia de la competició europea. En la final d'aquesta primera fase, les granota s'enfrontaran al vencedor de l'eliminatòria d'aquesta vesprada entre el Twente (amfitrió d'aquesta fase) i l'Sturm Graz.
El Llevant s'ha reforçat aquest estiu amb alguns fitxatges importants, com la portera sueca Holmgren, les migcampistes Anna Torrodà o Ángeles Sosa i l'atacant brasilera Gabi Nunes.
Serà la cinquena vegada que el Llevant intente participar en la Women’s Champions League. Va ser el primer equip a jugar-la, la temporada 2001-2002, quan van caure en la fase prèvia. L'última es va produir la temporada passada, la 2021-22, quan l'equip granota tampoc va aconseguir passar de la fase prèvia, però és que es van enfrontar contra l'Olympique de Lió, les vigents campiones de la UWCL.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes