Carlos Álvarez val una promoció
El futbolista andalús dona la victòria al Llevant amb un gol contra el Mirandés
Gran victòria del Llevant que supera el Mirandés al Ciutat de València. En el partit, el conjunt burgalés arribava com a primer de la classificació de Segona Divisió amb un home com Alessio Lisci com a arquitecte de l'equip.
Molt bé ha començat l'equip de l'exllevantinista, però els de Calero no li han perdut la cara al partit i han sabut madurar-lo.
Així, en la segona part, Carlos Álvarez ha aconseguit el gol en el minut 65 amb un xut creuat des del punt de penal gràcies a una gran jugada combinada des de la banda dreta.
Amb el Llevant per davant en el marcador, el conjunt granota ha sabut sofrir per a mantenir-lo. Abans, encara hi ha hagut temps per a veure com els dos equips es quedaven amb un jugador menys per diverses expulsions.
Així, el Llevant es queda en la cinquena posició i continua en la lluita per l'ascens. La setmana que ve visita el CD Eldense en plena lluita per la salvació.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor d'un tir al balcó de sa casa al barri de les Carolines d'Alacant
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Morrissey suspén el concert a València per culpa del "soroll" de les Falles que li impedix dormir
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram