Els Reis li regalen la primera victòria al Llevant (2-0)
L'equip granota torna a guanyar en Lliga nou mesos després gràcies a un penal parat per Aitor i a un gol anul·lat pel VAR
Els Reis han arribat amb retard al Ciutat de València, però ningú del Llevant s'ha queixat. Han portat com a regal l'anhelada primera victòria en Lliga, vora nou mesos després de l'última. L'equip granota ha guanyat amb patiment el Mallorca (2-0), amb gols de Soldado i Morales, després que els balears hagen desaprofitat un penal i l'àrbitre haja anul·lat dos gols visitants.
La por a perdre ha sigut la gran protagonista d'una primera part amb molts nervis i poques ocasions de gol, que ha acabat amb combat nul. Però en la represa, en a penes un minut, el panorama ha canviat per complet. En el minut 46, Soldado ha avançat els granotes. El valencià ha marcat el seu primer gol en Lliga amb el Llevant, de manera que es converteix en el tercer futbolista que aconsegueix fer gol en Primera amb set equips diferents.
Després d'uns bons minuts locals, tot semblava tornar a torcer-se, amb un penal infantil a favor del Mallorca. Però Aitor ha parat el pobre llançament d'Oliván i ha donat esperances als granotes de tornar a guanyar. Tot i això, encara tocava patir en els vora 30 minuts que faltaven. Però hui semblava que res podia evitar el triomf. El VAR ha anul·lat un gol de Fer Niño que ja havia pujat al marcador per mans prèvies de Salva Sevilla. I poc després, l'àrbitre també ha anul·lat un gol de Kubo per un dubtós fora de joc. Morales, ja en el temps afegit, ha arredonit l'esperat triomf en Lliga amb el segon i definitiu.
Fi a la maledicció. El Llevant torna a guanyar 273 dies i 28 jornades després. Amb aquests tres punts, la permanència ja sembla un poc menys quimèrica.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Mascletà en directe del dimecres 18 de març de les Falles 2026 de València
-
Dos detinguts per intentar segrestar un empresari en una furgoneta amb destí a Petrer per a robar-li criptomonedes
-
Adoració cap a la Mare de Déu i un crit per la pau en una Ofrena de rècord
-
Sánchez anuncia mil milions més en ajuda a Ucraïna i un acord per a coproduir drons i radars
-
L'Iran ataca Tel-Aviv per a venjar-se de la mort d’Ali Larijani mentre Israel continua bombardejant Beirut
Més vist
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Les notícies del migdia