El Llevant inicia la pretemporada a Holanda
L’equip jugarà 4 amistosos fins el 5 d’agost.
Els jugadors del Llevant han començat hui el segon estatge de pretemporada. L’equip ja es troba a Holanda per a disputar 4 partits amistosos fins el proper 5 d’agost. No han pujat a l’avió amb la resta de jugadors Ivi, que podria ser cedit al Valladolid i s’ha quedat a València per resoldre el seu futur, ni tampoc Boateng, qui ahir va ser operat del genoll.
Els de Paco López han viatjat fins a Ermelo per a fugir de les altes temperatures i entrenar-se en un clima agradable de cara a la nova temporada. Allí treballaran durant 10 dies i es posaran a prova contra quatre equips de la Lliga holandesa. S’enfrontaran al PEC Zwolle el 28 de juliol, el Feyenoord el 29, l’Utrecht el 2 d’agost i el Heerenveen dos dies després.
Nova jugadora al Llevant femení
Ruth García ha sigut presentada com a nova jugadora del club granota. La defensa va començar a triomfar al Llevant, on va defensar la samarreta blaugrana durant 9 anys i on va alçar dues Copes de la Reina i una Lliga.
García s’ha mostrat agraïda de tornar a la que, diu, va ser sa casa. Segons ha assegurat, el seu compromís, responsabilitat i defensa dels colors de l’equip és del 100%. La jugadora ha destacat la ferma aposta que està fent el Llevant pel futbol femení, un projecte que ha qualificat com a molt ambiciós.
Més llegit
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La lluita del Club Sirenas de Catarroja