El Llevant canvia de cara i guanya patint
Un gol de Montiel en la primera part ha sigut suficient en un partit en què ha acabat demanant l'hora
El Llevant, sense entrenador, i amb Felipe Miñambres i Chema Sanz, que feien les funcions d'entrenador, ha aconseguit uns valuosos tres punts del camp del Mirandés, donant dues imatges molt diferents en una i una altra part.
En la primera, ha sigut molt superior, ha controlat el partit i ha tingut les ocasions, encara que no han sigut molt nombroses. De fet, l'únic que li havia faltat ha sigut el gol, que ha arribat en el 42 i després que Pablo Martínez ha fallat un penal. L'àrbitre, després de consultar el VAR, ha ordenat repetir el llançament perquè un jugador del Mirandés havia xafat l'àrea abans que Martínez llançara el penal. En aquesta ocasió, Joni Montiel no ha desaprofitat l'oportunitat i ha fet el 0-1.
En la segona part, el Llevant s'ha desdibuixat. Els de Miñambres han baixat molt a nivell físic i el Mirandés s'ha fet fort. Així i tot, s'han vist les mancances d'un equip que està en descens i que no ha pogut materialitzar l'empat. Díhuit ocasions ha tingut tancant el Llevant en la seua porteria i fer a jugadors com Iborra incrustar-se com a tercer central.
També Dani Cárdenas ha sigut dels millors, parant ocasions i sent decisiu perquè finalment el Llevant s'emporte els tres punts i certifique la tercera victòria de l'equip en la temporada en els deu partits que ha disputat.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Accident de trànsit amb una víctima mortal a l’N-III, a Utiel
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
L'octava manifestació contra la gestió de Mazón en la dana demana "veritat, justícia i un tracte digne" als afectats
-
L'Orquestra de Joves de la Província d'Alacant es prepara per a brillar en el Festival Summa Cum Laude de Viena
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los