El Llevant es queda amb la mel als llavis (1-1)
L'equip granota i el Cadis han firmat l'empat en un duel que hauria pogut guanyar qualsevol dels dos equips
Repartiment de punts entre el Llevant i el Cadis en el debut al Ciutat de València d'esta temporada. L'equip granota continua sumant, després de la victòria de la setmana passada a El Molinón, però s'ha quedat amb ganes de més, ja que ha fet mèrits per a emportar-se la victòria.
El Cadis ja avisava abans del primer minut. Era el preludi de la primera part. Per la banda esquerra ha arribat la major part de l'al·luvió d'oportunitats cadistes amb un Marcos Navarro totalment desbordat.
Andrés Fernández estava incommensurable. Sens dubte, el salvador dels seus. Però amb un Cadis totalment bolcat sobre l'àrea llevantinista, els granotes també han tingut la seua al contracolp. Fins a dos mà a mà ha tingut Brugué, però David Gil ha evitat el gol.
Estranyament sense gols, en la segona part, canvi de guió. Morales errava en un mà a mà i després Kochorashvili ho intentava amb un xut ajustat al pal. Però la genialitat ha eixit de les botes de Carlos Álvarez. Roger Brugué ha aprofitat una assistència amb l'exterior per a avançar els granotes.
El partit estava controlat i el Cadis de Paco López KO, però l'àrbitre penalitzava una falta d'Algobia dins l'àrea. Alcaraz no ha perdonat des dels onze metres. Encara en els minuts finals podrien haver provocat l'alegria a la parròquia blaugrana, però el baló no ha volgut entrar.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit a la pau
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Una app permet seguir les comissions falleres en directe durant l’Ofrena de València
-
El mapa de les Falles 2026: tots els premis, monuments i envelats de València