Carlos Espí rellança el Llevant (3-1)
Dos gols del jove davanter de Tavernes de la Valldigna li donen el segon triomf seguit als granotes
El Llevant ha aconseguit la segona victòria seguida i la quarta en els sis últims partits de Lliga, després de derrotar per 3-1 el Burgos al Ciutat de València. Carlos Espí, amb un doblet en els últims minuts, ha evitat l'entropessada contra un equip de la part baixa de la taula i permet als granotes pujar al quart lloc.
Julián Calero ha optat per fer rotacions en el tercer partit en set dies i ha deixat a la banqueta jugadors com Carlos Álvarez i Oriol Rey. L'aposta no li ha eixit del tot bé al tècnic, ja que els llevantinistes han estat molt espessos. De fet, el Burgos ha sigut superior durant bona part del duel i ha aconseguit avançar-se en el marcador amb un gol de Curro. I quasi sense meréixer-ho, José Luis Morales ha restablit la igualada en una acció aïllada després d'un refús a l'àrea, poc abans del descans.
L'equip visitant ha tornat a eixir millor en la represa i ha tingut el control de la pilota davant d'un Llevant poc inspirat. Andrés Fernández ha evitat mals majors en les ocasions que ha generat el Burgos i ha permés mantindre l'empat, fins que l'entrada de Carlos Espí ha canviat el guió del duel. El jove davanter de Tavernes de la Valldigna, amb un doblet molt oportú, ha donat els tres punts als granotes.
Este resultat situa els de Calero en quart lloc, amb 29 punts, a dos de l'ascens directe a Primera Divisió, amb un partit menys, el que encara té pendent contra el Tenerife, ajornat per la DANA.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps