El Leicester City confirma la mort del president i de quatre persones més
L'helicòpter de l'equip anglés, on juga el valencià Vicent Iborra, s'estavellà dissabte.
El president i màxim accionista del Leicester City, el tailandés Vichai Srivaddhanaprabha i quatre persones més han mort com a conseqüència de l'accident patit dissabte per l'helicòpter del club, va confirmar anit el club. L'aparell es va estavellar poc després d’enlairar-se des de la mateixa gespa del King Power Stadium.
Encara que l'accident es va produir la vesprada del dissabte, després del partit entre el Leicester i el West Ham, no va ser fins ahir quan l'equip anglés confirmà que el seu propietari es trobava entre les persones que van perdre la vida. Els altres quatre integrants de l'helicòpter podrien ser la filla del president, dos pilots i una altra persona, encara sense identificar.
"Els nostres pensaments, en aquests moments de pèrdua inexplicable, estan amb la família Srivaddhanaprabha i les famílies dels qui anaven a bord", va assenyalar l'entitat en un comunicat.
Srivaddhanaprabha, de 61 anys, tenia el costum d'arribar i abandonar el camp en helicòpter. El mandatari tailandés, que havia fet una gran fortuna en el negoci dels duty free, va ser un dels artífexs del títol de lliga guanyat pel Leicester fa dos anys, un dels grans miracles del futbol modern.
Durant el dia d'ahir, molts aficionats de l'equip anglés i del futbol en general s'acostaren al King Power Stadium per a mostrar el seu condol. Vicente Iborra, futbolista valencià que forma part de la plantilla dels foxes, les raboses, va publicar una foto en el seu compte de Twitter per a lamentar “un dia molt trist per a la família del Leicester".
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Ja fa 25 anys de l'11S: el dia que va canviar el món