LaLiga denuncia el PSG davant la UEFA per la renovació de Mbappé
L'organisme dirigit per Javier Tebas ja va denunciar el Manchester City per incomplir el fair play financer.
LaLiga ha presentat una denúncia davant la UEFA contra el PSG, que s'uneix a una altra contra el Manchester City a l'abril, en entendre "que aquests clubs estan incomplint de manera contínua l'actual normativa de fair play financer", segons un comunicat de l'organisme espanyol.
El col·lectiu que presideix Javier Tebas considera que pràctiques com la renovació de Kylian Mbappé "alteren l'ecosistema i la sostenibilitat del futbol, perjudiquen tots els clubs i lligues europees, i només serveixen per a crear inflació en el mercat de manera artificial, amb diners no generats en el mateix futbol".
Per a la Lliga espanyola, "el finançament irregular d'aquests clubs es fa, bé a través d'injeccions de diners directes o bé a través de contractes de patrocini i d'un altre tipus que no és corresponen amb condicions de mercat ni tenen sentit econòmic".
Més llegit
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
El millor restaurant d’Espanya per a persones celíaques està a València
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
Detingut a Algemesí per deixar la pròpia iaia amb 47 euros després d'haver-li'n estafat més de 85.000
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
Reobertes la platja del Fortí de Vinaròs i les tres que tenien prohibit el bany a Dénia, mentre tanca la del Mal Pas de Benidorm
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
15.07.2025 | “Gran pantalla”: les sales de cine aposten per la tecnologia immersiva per a atraure el públic
-
15.07.2025 | Cheste, un baluard de l'esperanto
-
15.07.2025 | 90 minuts
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
14.07.2025 | “Fil d’Irene”: 'Els ponts de Madison', una història d’amor i renúncia en la maduresa