L'homenatge al cadet Nacho Barberà recapta 30.000 euros per a investigar la mort sobtada
L'Alzira organitza un torneig en memòria del futbolista de 15 anys que va morir al febrer durant un partit.
El memorial a Nacho Barberà, cadet de la Unió Esportiva Alzira que va faltar al febrer per mort sobtada durant un partit, ha recaptat al voltant de 30.000 euros, que seran destinats al Grup d'Investigació de Cardiopaties de l'Hospital La Fe per a estudiar aquesta malaltia. Unes 3.000 persones han assistit al torneig celebrat a l'estadi Venècia d'Alzira, en què han participat diversos equips de cadets, com el València, el Vila-real i l'Atlètic de Madrid, i han contribuït a la causa amb la compra d'unes 12.000 polseres i donacions per a la fila zero.
El president de la Unió Esportiva Alzira, Juan Antonio Sanjuán, ha destacat la importància de la prevenció i la necessitat de fer revisions cardíaques més exhaustives als jugadors no professionals de futbol, especialment els menors.
Durant el torneig, en què van participar els pares de Barberà, els companys del qui va ser capità de l'equip li van retre homenatge dipositant un ram de flors i una samarreta amb el seu nom a la vora del camp. A la Comunitat Valenciana cada any moren per esta causa 900 persones, 9.000 a tot Espanya.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | Les notícies del matí