L'Hèrcules crea una comissió social davant la manifestació de l'afició
La iniciativa arriba hores després de la declaració institucional de l'Ajuntament d'Alacant perquè el club compte amb els seguidors.
El consell d'administració de l'Hèrcules crearà la Comissió Social de l'Hèrcules d'Alacant CF, un fòrum independent format per representants de l'afició per a discutir propostes i elevar-les als dirigents.
L'Hèrcules proposa aquesta iniciativa a penes unes hores després de la declaració institucional que per unanimitat van aprovar tots els grups polítics representats en el ple de l'ajuntament d'Alacant, en la qual es va traslladar a la propietat de l'entitat la necessitat de "comptar amb l'afició per a la cerca conjunta de solucions davant la negativa marxa de l'equip i la institució esportiva".
El club proposa aquesta iniciativa a penes unes hores després de la declaració institucional que per unanimitat van aprovar tots els grups polítics representats en el ple de l'ajuntament d'Alacant, en la qual es va traslladar a la propietat de l'entitat la necessitat de "comptar amb l'afició per a la cerca conjunta de solucions davant la negativa marxa de l'equip i la institució esportiva".
També ha sigut determinant l'anunci de l'afició herculana de manifestar-se aquest diumenge per a demanar que el propietari, Enrique Ortiz, que és el màxim accionista des de fa 22 anys, deixe el club.
Aquest nou fòrum, segons apunta el club alacantí, estarà coordinat per una figura "independent" i tindrà "representants de tota l'afició herculana". L'Hèrcules, segons afegeix en el comunicat, desitja que aquest nou canal siga un "òrgan de reflexió i diàleg" que servisca perquè puguen confluir "les diferents sensibilitats que integren l'herculanisme".
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar