L'Elx incorpora als entrenaments a prova el migcampista Pape Cheikh
Ha sigut jugador de l'Olympique de Lió o el Celta entre d'altres
L'Elx ha incorporat a prova el migcampista Pape Cheikh. El senegalés estava sense contracte després de rescindir-lo amb l'Aris de Salònica grec en aquest mercat d'hivern i busca una segona oportunitat.
Format en les categories inferiors del Celta, Cheikh ha jugat uns quants anys en Primera Divisió amb el conjunt gallec, abans de ser fitxat l'any 2017 per l'Olympique de Lió francés amb qui ha arribat a debutar en la Champions League i amb qui no va arribar a fer-se un lloc fix en l'onze inicial fent que fora cedit en dues ocasions al Celta i al Dijon.
Ara, l'Elx busca apuntalar el mig del camp amb un jugador de contenció. L'equip franjaverd ha perdut per a un període d'almenys dos mesos a Pere Milla, que serà operat aquest dimecres d'una fractura de clavícula.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat