L'Elx continua sense carburar
Francisco ha sigut sancionat amb dos partits i Verdú, amb un
Anar cuer amb només un punt ha encés totes les alarmes a l'Elx. Francisco ha provat mil i una fórmules, però no en troba l'adient. Les noves incorporacions havien creat molta il·lusió, però fins ara no han rendit.
L'ex del Llevant, Roger Martí, va comentar en la presentació la mitjana que marcava per temporada. De fet, l'any passat a aquestes altures en el Llevant ja havia marcat dos gols, però a l'Elx encara no s'ha estrenat. El davanter de Torrent ha desaparegut de l'alineació en les últimes jornades i no ha disposat de minuts contra l'Athletic ni contra el Barça. Francisco ha passat d'incloure'l en l'onze a deixar-lo a la banqueta.
Un altre cas és el de Javier Pastore, en el seu moment el fitxatge més car del futbol francés, que acumula menys minuts que el jugador del filial Alejandro Alfaro. L'argentí va anunciar quan el van renovar que tornava l'autèntic Pastore, però definitivament els aficionats no han vist quasi res del jugador, perquè la participació en l'equip ha sigut anecdòtica.
Més llegit
-
Un mort i set persones ingressades per inhalació de fum en un incendi al barri de Tres Forques de València
-
La borrasca Ingrid deixa ratxes de vent de més de 100 km/h a municipis com Xixona, Alcoi, Villena o Buñol
-
Localitzen les dos persones desaparegudes i eleva a 45 el nombre de morts a Adamuz
-
Suspés el servici de Rodalies i Mitja Distància a Catalunya fins que es puga "garantir" la seguretat
-
El primer informe sobre l'accident ferroviari sosté que el raïl es va fracturar abans de passar-hi el tren Iryo a Adamuz
-
La borrasca Ingrid porta vent fort, baixada de temperatures i neu a l’interior